🌞👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete! 👙🌞 
DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě prodlouženy do 31. 7.!

👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? 👙
S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete!

DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě do 31. 7.!

2 tipy, jak zdolat chutě na těžká jídla

Do hubnutí zapojte hlavu i srdce. ⠀⁠
⠀⁠
Pohyb, výživa… Ano, to je všechno potřeba. Ale napadlo vás někdy, že zdravá váha je také o tom, jak přemýšlíte i o tom, jak se cítíte?

To, co si každý den dáváte do pusy, je do značné míry ovlivněno tím, jak vám zrovna je. ⠀⁠

  • Když máte dost energie, i s motivací je to hned lepší, ne? ⠀⁠
  • Když se cítíte dobře, máte chuť zkusit nový recept, a večer si klidně dáte lehkou večeři.⠀⁠
  • Když je vám ale pod psa, po čem saháte? Po sladkém, tučném a těžkém jídle. No, a funguje to i obráceně.⠀⁠

⠀⁠
Však si vzpomeňte, že jakmile si dáte nějaké pořádné, takové to těžké jídlo, smažené nebo hromadu těstovin, hned vám klesne energie, a mimochodem dokonce schopnost přemýšlet. Motivace a chuť jít cvičit, ta je většinou taky pryč.⠀⁠

Takže jak z tohoto začarovaného kruhu ven? ⠀⁠

  1. necítit se dobře je naprosto v pořádku a patří to k životu. Ale už jenom ten fakt, že si to uvědomíte, vlastně pomáhá. ⠀⁠⠀
  2. nezapomínejte, že právě ta těžká, tučná, taková ta hodně sytivá jídla v tento moment vůbec nepomůžou. ⠀⁠

Potřebujete hlavně tekutiny, prostě pít vodu. Potřebujete kyslík, běžte se projít nebo proběhnout, a také spoustu živin, ovoce a zeleniny.⠀⁠
I když tyto momenty, kdy zrovna nezáříme radostí, k životu patří, nemusí ale trvat tak dlouho, a nemusí být tak náročné.⠀⁠
⠀⁠
A tím pádem nám to s hubnutím a udržováním váhy, půjde mnohem lépe. ⠀⠀⁠
za RESTART,⠀⁠
Monika 🌸⠀⁠

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Kompletní návod,
jak zhubnout
a nepřibrat tuk.

Restart jídelníčku:
jednou provždy!

Je trpět hlady
při dietě váš oblíbený sport?

V tom případě NEKUPUJTE naši knihu!

Obsahuje totiž 101 chutných receptůnákupní seznamy zdravých potravin.