OBCHODNÍ PODMÍNKY
I. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
- V těchto obchodních podmínkách naleznete úpravu práv a povinností vás jakožto kupujících na jedné straně, a nás jakožto prodávajícího na straně druhé v případě objednání zboží nebo služby z našich webových stránek/e-shopu dostupných na adrese https://restarthubnuti.cz. Objednáním zboží nebo služby z uvedených webových stránek dochází k uzavření kupní smlouvy za dále uvedených podmínek a níže uvedeným postupem.
- Když mluvíme o kupujících, nebo jednoduše o vás, máme tím na mysli vás jako osoby, ať už jste spotřebitelé, nebo podnikatelé, a to ve smyslu účinné právní úpravy. Spotřebitelem je přitom každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá s námi smlouvu nebo s námi jinak jedná.
- Když mluvíme o prodávajícím nebo o nás, máme tím na mysli naši společnost RESTARTUJEM s.r.o., IČ 09306412, se sídlem na adrese Polní 7, Praha 6, 162 00, která je zapsaná pod spisovou značkou C 334154 vedenou u Městského soudu v Praze, zároveň provozuje i webové stránky/e-shop a vyřizuje vaši objednávku.
- Veškeré texty, grafiky, ilustrace, fotografie, jakož i další doprovodné materiály jsou autorským dílem ve smyslu účinné právní úpravy, ke kterým vykonáváme autorská práva v plném rozsahu. Jakékoliv nakládání s těmito autorskými díly z vaší strany, které bude v rozporu s právní úpravou či naší předchozí dohodou, je zásahem do autorských práv.
- Tyto obchodní podmínky tvoří součást obsahu kupní smlouvy. Smluvní ujednání má vždy přednost před zněním těchto obchodních podmínek.
- Uzavřením kupní smlouvy akceptujete tyto obchodní podmínky v aktuální podobě ke dni vzniku kupní smlouvy.
II. INFORMACE
- Informace o cenách.
Veškeré uvedené ceny jsou smluvní a jsou prezentovány v Kč nebo EUR včetně všech daní a poplatků, přičemž náklady na dodání zboží a jeho balení jsou v ceně již obsaženy, není-li při procesu nákupu výslovně uvedeno jinak,Konečná cena, kterou jste povinni zaplatit, sestává z ceny zboží a případných nákladů na dodání a balení zboží zvláštním způsobem, popř. nákladů spojených s úhradou zboží „na dobírku“.
- Informace o přijímaných způsobech platby.
- Kupní cenu můžete uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostně platební kartou skrze platební bránu GOPAY, kterou provozuje společnost GOPAY s.r.o, IČ 26046768, se sídlem na adrese č.p. 67, 370 01 Planá, zapsaná v obchodním rejstříku pod spisovou značkou C 11030 vedenou u Krajského soudu v Českých Budějovicích,
- expresně či standardně bezhotovostně převodem na náš bankovní účet. V Kč č. 2601833517 / 2010 vedený u společnosti Fio banka, a.s. (IBAN CZ16 2010 0000 0026 0183 3517, BIC/SWIFT FIOBCZPPXXX); a v EUR 2401833520 / 2010 vedený u společnosti Fio banka, a.s. (CZ41 2010 0000 0024 0183 3520, BIC/SWIFT FIOBCZPPXXX); v obou případech jako variabilní symbol uvedete číslo objednávky, které naleznete v potvrzení přijetí objednávky, jinak prodávající nebude schopen platbu včas identifikovat a poskytnout požadované plnění v avizovaném termínu,
- bezhotovostně s využitím platební služby Twisto, kterou poskytuje společnost Twisto Payments a.s., IČ 01615165, se sídlem na adrese Újezd 450/40, 118 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku pod spisovou značkou B 19085 vedenou Městským soudem v Praze,
- při převzetí zboží v místě určeném ve vaší objednávce, tzv. „na dobírku“. Upozorňujeme vás, že tato možnost je vždy zpoplatněna částkou 59,- Kč / 3 EUR vč. DPH, a to i v případě, že objednáváte zboží s dopravou zdarma, neboť náklady na platbu dobírkou nejsou náklady na dopravu, ale náklady na platbu. Upozorňujeme, že ne vždy je možno kombinovat dopravu zdarma s dobírkou, a to např. u prodejních akcí, či některých druhů dopravy.
- V případě úhrady bezhotovostně s využitím platební služby Twisto; bezhotovostně platební kartou skrze platební bránu GoPay či bezhotovostně převodem na náš bankovní účet (expresně či standardně) je vaše povinnost k úhradě kupní ceny splněna okamžikem připsání příslušné částky odpovídající kupní ceně na náš účet.
Úhrada bezhotovostně s využitím platební služby Twisto či bezhotovostně platební kartou skrze platební bránu GoPay probíhá s odesláním nabídky ještě před jejím přijetím.
V případě úhrady bezhotovostně převodem na náš bankovní účet (expresně či standardně) je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.
Kupní cena je v případě úhrady „na dobírku“ splatná při převzetí zboží.
- Kupní cenu můžete uhradit následujícími způsoby:
-
Informace o dodání fyzického zboží.
Zboží může být dodáno pouze převzetím zboží od dopravce za podmínek dle části IV. těchto obchodních podmínek.Vlastnické právo ke zboží nabudete převzetím zboží. Okamžik přechodu nebezpečí škody na zboží se stanovuje k okamžiku převzetí zboží. V případě reklamace zásilky (zničení, ztráta dopravcem apod.) jste povinni poskytnout nám součinnost potřebnou k vyřízení reklamace. Upozorňujeme, že nemáme možnost řídit přesměrování zásilky, či jiné změny doručení, nebo k takovým krokům poskytovat součinnost, neboť toto oprávnění náleží výhradně vám jako příjemci zásilky.
-
Informace o dodání služby.
Služba může být dodána pouze za podmínek dle části V. těchto obchodních podmínek. -
Obecná ujednání o digitálním obsahu.
-
Smlouvou o poskytování digitálního obsahu se prodávající jako poskytovatel (dále též jen „poskytovatel“) zavazuje zpřístupnit uživateli věc v digitální podobě (digitální obsah) k užívání pro vlastní potřebu a uživatel se zavazuje za/platit za to odměnu. Pro poskytování digitálního obsahu se uplatní též ujednání § 2389a a následujících občanského zákoníku.
-
Není-li ze specifických důvodů sjednáno jinak, poskytovatel se zavazuje zpřístupnit uživateli digitální obsah bezodkladně po připsání ceny na účet poskytovatele.
-
Je-li poskytovatel v prodlení se zpřístupněním digitálního obsahu, může uživatel odstoupit od smlouvy, nesplní-li poskytovatel svoji povinnost bez zbytečného odkladu poté, co jej uživatel vyzval k plnění nebo v dodatečné lhůtě, na níž se strany výslovně dohodly; tím nejsou dotčena práva stanovená právními předpisy.
-
Není-li sjednáno mezi poskytovatelem a spotřebitelem jinak, součástí dodávky nejsou aktualizace digitálního obsahu.
-
Ustanovení o poskytování digitálního obsahu se použijí také v případě, že uživatel namísto odměny poskytovateli poskytuje nebo se zavazuje poskytnout pro marketingové účely své osobní údaje, ledaže je poskytovatel zpracovává pouze pro účely poskytnutí digitálního obsahu nebo pouze ke splnění svých zákonných povinností.
-
Technické požadavky na digitální obsah:
-
e-knihy a ostatní PDF soubory.
Není třeba čtečka knih. Obsah je spustitelný na jakémkoliv zařízení (mobil, tablet i PC), které má aplikaci pro zobrazení souboru PDF. Doporučený software Adobe Reader (zdarma dostupný zde). -
on-line programy.
Doporučené programové vybavení pro přehrávání videí je (program + minimální verze): Microsoft Edge 18 +, Firefox 91 +, Google Chrome 96 +, Safari 15 +, Opera 83 +, iOS Safari 15 +, + nainstalovaný zásuvný modul Adobe Flash Player. -
konzultace.
Probíhající jako video hovor on-line na platformě Zoom. Je třeba aktualizovaná verze aplikace (zdarma dostupná zde) v mobilním zařízení nebo PC.
Upozorňujeme, že nedostupnost nebo špatná kvalita přenosu může být ovlivněna rychlostí internetového připojení.
Další možností je volba kupujícího zvolit Telefonní konzultaci, při které je potřeba pouze funkční telefon.
-
-
Popis digitálních produktů:
-
E-kniha
-
Elektronická verze tištěné knihy. Dodaný formát knihy je PDF.
-
Bonusy ve formě videa či dalších souborů ke stažení jsou dostupné na “Podpůrném webu” každého titulu. URL odkaz na tento web dostane kupující e-mailem po zakoupení produktu, dále je několikrát uveden v e-knize samotné.
-
-
Restart kouč
-
Také nazývaná “koučovací klub”, kde si kupující kupuje členství na 30, 60 nebo 90 dní.
-
V každých 30 dnech pak probíhají 2 konzultace v délce 30 minut. Před konzultací je doporučeno vyplnit Reflexi – dotazník o stavu kupujícího.
-
U této služby může být kupujícímu nabídnuta úvodní konzultace, která slouží k ověření technické dostupnosti pro kupujícího a je poskytována zdarma.
-
Kupující je povinen otestovat před uhrazením členského poplatku, zda-li mu poskytovaná služby vyhovuje, pokud jde o technickou stránku komunikace, včetně ovládání, jestli funguje s jeho technickým vybavením (hardware i software) a používaným internetovým připojením. Úhradou objednávky služby kupující potvrzuje, že bez problémů zvládne technickou část konzultace a akceptuje stejnou kvalitu a způsob doručení pro samotnou službu jako u testovací úvodní konzultace
-
V případě nákupu služby Restart Kouč ve formě členství je 7 dní před vypršením služby automaticky vystavena a e-mailem odeslána faktura k úhradě členství na další období. V případě, že již kupující nechce služby vyžívat, stačí fakturu nezaplatit a poskytovatel automaticky v den splatnosti faktury navazující členství zruší. Kupující a poskytovatel nemají žádné další závazky z původní objednávky členství; tím samozřejmě není dotčena možnost objednat další zboží, či služby později.
-
Zvláštní ujednání o službě Restart Kouč na zkoušku. V případě že poskytovatel nabídne kupujícímu tuto možnost služby za výhodných podmínek, jedná se pouze o jednorázovou nabídku na 30 dní, kterou nelze opakovat. Uživatel může pokračovat v službě Restart Kouč za plnou cenu, dle aktuálního ceníku na stránkách prodávajícího, poskytovatele.
-
-
On-line Restart Hubnutí
-
Kupní cena je hrazena jednorázově, a to buď ihned (v případě platby kartou) po odeslání objednávkového formuláře, nebo do čtrnácti dnů po obdržení proforma faktury (v případě bankovního převodu). Služba je zpřístupněna po zaplacení.
-
Platnost členství v programu je 10 let, pokud není v objednávkovém formuláři uvedeno jinak.
-
Všechny bonusy, na které má kupující nárok, budou zpřístupněny: v případě online kurzu v členské sekci online kurzu nebo budou doručeny v průběhu kurzu.
-
-
Konzultace nebo také Diagnostika a konzultace
-
Probíhá on-line (video hovor) nebo telefonicky. V případě video hovoru využíváme platformu Zoom.
-
Kupní cena je hrazena jednorázově, a to buď ihned (v případě platby kartou) po odeslání objednávkového formuláře, nebo do čtrnácti dnů po obdržení proforma faktury (v případě bankovního převodu).
-
Produkt je kupujícímu dodán automaticky pomocí e-mailu po zaplacení. E-mail obsahuje veškeré údaje potřebné k používání služby. Kupující obdrží unikátní přístupové údaje do členské sekce.
-
-
-
III. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
- Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je kupujícímu doručeno potvrzení objednávky ze strany prodávajícího. Tímto potvrzením objednávky není e-mail o přijetí objednávky do systému prodávajícího, který je generován automaticky po odeslání objednávky a je doručen zpravidla obratem. Upozorňujeme, že poskytnutí testovací verze služby, nebo testovací konzultace, není uzavřením smlouvy. Podrobnější informace o procesu uzavírání smlouvy naleznete dále.
- V případě, že není smlouva uzavírána prostředky komunikace na dálku, např. při velkoobchodním prodeji zboží, užijí se příslušná ustanovení občanského zákoníku o uzavírání smluv, zejména o nabídce a jejím přijetí. Přijetí nabídky s jakoukoli, byť i nepodstatnou odchylkou, není akceptací nabídky a nemá za následek uzavření smlouvy, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
- Převzetí nevyžádaného plnění z vaší strany neznamená přijetí nabídky v zákonném slova smyslu a též nemá právní účinky.
- Smlouvy jsou uzavírány toliko v českém jazyce. Uzavřené smlouvy jsou uloženy u prodávajícího po dobu nezbytně nutnou k plnění smlouvy, případně po dobu nutnou k ochraně práv smluvních stran a po dobu archivačních lhůt stanovených právními předpisy.
- Prezentace zboží nebo služby, informace o něm a základy uzavření kupní smlouvy:
- návrhy dodat zboží nebo službu za určenou cenu na našich stránkách představují možnosti toho, jaké zboží, či služby je možno u prodávajícího objednat;
- informace uváděné na našich webových stránkách týkající se ceny, vlastností, jakosti, provedení a množství zboží nebo služby tvoří závazný podklad pro učinění vaší objednávky; jiná ustanovení těchto obchodních podmínek zůstávají nedotčena;
- odesláním objednávky prostřednictvím obchodu na internetových stránkách prodávajícího vyjadřujete vůli uzavřít ohledně objednávaného zboží nebo služby kupní smlouvu;
- kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky ze strany prodávajícího, a to na kontaktní e-mail kupujícího uvedený v objednávce;
- nedojde-li k úhradě kupní ceny ve lhůtě splatnosti, kupní smlouva se od počátku ruší.
- Podrobný postup uzavření smlouvy:
- objednávku provedete tak, že vyplníte všechna požadovaná pole v objednávkovém formuláři, seznámíte se s textem těchto obchodních podmínek, jakož i zásadami ochrany osobních údajů, a vyslovíte s nimi souhlas, načež tlačítkem objednávku odešlete do systému prodávajícího;
- až do odeslání objednávky můžete kontrolovat a měnit nebo opravovat vstupní údaje, které do objednávky vkládáte;
- jakmile provedete objednávku, bezodkladně potvrdíme její přijetí elektronicky na vámi uvedenou e-mailovou adresu; toto potvrzení ale ještě není potvrzením objednávky a uzavřením smlouvy ve smyslu těchto obchodních podmínek;
- svou objednávku můžete vzít zpět až do okamžiku odeslání potvrzení objednávky ze strany prodávajícího, a to bez udání důvodu na naši e-mailovou adresu info@restarthubnuti.cz; tím nejsou dotčena jiná práva plynoucí ze zákona, nebo z těchto obchodních podmínek;
- potvrzení objednávky je souhlasná odpověď, kterou vám zašleme elektronicky na vámi uvedenou e-mailovou adresu po zpracování objednávky zpravidla do 2 pracovních dnů po potvrzení přijetí objednávky;
- okamžikem doručení potvrzení objednávky vám je kupní smlouva uzavřena, s tím, že za případné chyby při přenosu dat neneseme odpovědnost;
- přílohou potvrzení objednávky je i znění obchodních podmínek účinné ke dni, kdy jste s nimi v objednávce vyslovili souhlas.
- Postup v případě chybně uvedené ceny.
- V případě, že u objednaného zboží nebo služby je na našich webových stránkách uvedená zcela zjevně chybná cena, ať již zjevně nepřiměřeně nízká, nebo vysoká, v odpovědi na vaši objednávku ihned uvedeme správnou cenu a navrhneme individuální postup řešení. Nabídka na objednávku zboží nebo služby s takto mylně uvedenou cenou je právním jednáním učiněným v omylu a zboží nebo službu za takovou cenu nelze závazně objednat a dodání za takovou kupní cenu se nelze právně domáhat.
- Samotná odpověď s uvedením správné ceny není potvrzením objednávky. K uzavření smlouvy dochází až po odsouhlasení a úhradě správné ceny z vaší strany, a to oběma stranami formou e-mailové komunikace odsouhlasené.
IV. DODÁNÍ FYZICKÉHO ZBOŽÍ
- Dodání zboží převzetím od dopravce:
- dodání zboží zajišťujeme skrze společnost Direct Parcel Distribution CZ s.r.o., IČ 61329266, se sídlem Říčany u Prahy, Modletice 135, PSČ 25101, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 52346, (dále jen „zasílatel“ nebo „DPD“),
- cenové podmínky se co do nákladů na dodání zboží stanovují následovně (do této ceny není přitom zahrnuto zpoplatnění úhrady kupní ceny „na dobírku“, kterážto částka se hradí vždy bez ohledu na výši kupní ceny, když náklady na platbu nejsou náklady na dopravu):
- dodání prostřednictvím DPD
- pro ČR (balík na adresu) 79,- Kč,
- pro ČR (balík na výdejní místo) 59,- Kč (zatím neposkytujeme)
- pro SK (balík na adresu) 5 EUR,
- pro ostatní EU země je cena dopravy uvedena v prodejním formuláři každého produktu.
- náklady na zabalení a expedici zboží jsou obsaženy v ceně dopravy.
- dodání prostřednictvím DPD
- při objednání zboží jste povinni uvést konkrétní adresu pro dodání zboží, na kterou bude zboží doručeno; v případě chybně uvedené adresy nesete odpovědnost za problémy s doručením, jakož i případně vzniklou škodu, navíc může dojít ke zpoždění dodání,
- bez ohledu na shora uvedené si můžete zvolit i jiný způsob dopravy (uveďte do poznámky v objednávce); v takovém případě však nesete riziko (nebezpečí škody na zboží) a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy, kupní smlouva je pak uzavřena po vzájemném potvrzení a úhradě kupní ceny, včetně všech nákladů na dopravu,
- zboží předáváme dopravci nejpozději do 3 pracovních dní po uzavření kupní smlouvy a připsání kupní ceny na náš účet v případě bezhotovostních možností platby, resp. do 3 pracovních dní od uzavření kupní smlouvy v případě úhrady kupní ceny „na dobírku“; o předání zboží dopravci vás budeme informovat prostřednictvím vámi uvedené e-mailové adresy; to neplatí pro Předprodejní akce, případně, je-li u konkrétního zboží, či služby na e-shopu uvedeno výslovně jinak,
- v případě Předprodejní akce je kupující při objednávce seznámen s budoucím termínem doručení, resp. zahájení distribuce zboží, či zahájení poskytování služeb. Tento termín je vždy uveden jak v prodejním formuláři na webové stránce, tak na zálohové faktuře i daňovém dokladu.
- pokud je z důvodů na vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, nesete náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení,
- při převzetí zboží jste povinni zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit dopravci; v případě shledání porušení obalu svědčícím o neoprávněném vniknutí do zásilky, nebo poškození zboží, nemusíte zásilku od dopravce převzít. V takových případech nás prosím kontaktujte e-mailem na adresu info@restarthubnuti.cz, co nejdříve s cílem co nejefektivnějšího vyřešení reklamace. V případě, že vady obalu nesdělíte při převzetí zásilky dopravci a zásilku přijmete, nemusí být vaše následná reklamace uznána, případně ručíte za případné pohledávky, které máme vůči zasilateli (ust. § 2479 občanského zákoníku).
- Zboží jste povinni převzít při jeho dodání na adrese zadané během objednávkového procesu. V případě, že je dodáno poškozené zboží a toto není možno zjistit již při převzetí (zejména neporušený obal), jste povinni nás o tom neprodleně informovat, a to elektronicky na naši e-mailovou adresu info@restarthubnuti.cz.
- Má-li být zboží zvláštním způsobem zabaleno a dodáno, musí to být vždy výslovně ujednáno. Buďte však ujištěni, že zboží vždy balíme tak, aby při obvyklé manipulaci nedošlo k jeho poškození. Může se ale stát, že se bude do zásilky snažit někdo vniknout, bude poškozena při nehodě apod. V takovém případě prosím postupujte, jak shora uvedeno.
- Faktura vystavená na základě kupní smlouvy slouží jako daňový doklad a zároveň i jako dodací list; faktura je zasílána elektronicky na vámi v objednávce uvedenou e-mailovou adresu. Prodávající vystavuje faktury a další doklady pouze elektronicky.
- V případě prodlení s převzetím zboží můžeme požadovat náhradu škody, a to zejména ve výši nutně vynaložených nákladů souvisejících s plněním objednávky, dodáním zboží, jakož i vrácením zboží zpět nám.
- V případě dodání zboží s úhradou kupní ceny „na dobírku“ souhlasí kupující s tím, že nebude-li zboží převzato z důvodů na jeho straně (a to ani přes naši opakovanou výzvu či nebude-li dohodnuto jinak), je povinen uhradit náklady spojené s dopravou a dodáním zboží, jakož i jeho vrácením zpět, a to paušálně stanovenou částkou ve výši 171,- Kč pro každou jednotlivou objednávku.
V. DODÁNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU A SLUŽEB
- E-knihy
- Dodání probíhá zasláním e-mailu s odkazem pro stažení obsahu na e-mail kupujícího. Kupují je povinen co nejdříve e-knihu stáhnout a bezpečně uložit do svého zařízení, nejpozději však do 30 dní od nákupu. Pozdější stažení nebude možné, nedojde-li k jiné dohodě.
- Služba Restart kouč
- Produkt je kupujícímu dodán automaticky pomocí e-mailu. E-mail obsahuje veškeré údaje potřebné k používání služby Restart Kouč, tedy zejména URL adresu, kde si kupující zvolí termíny konzultací, URL odkaz na formulář reflexe.
- Služba On-line Restart Hubnutí
- Produkt je kupujícímu dodán automaticky pomocí e-mailu. E-mail obsahuje veškeré údaje potřebné k používání služby on-line programu Restart Hubnutí, tedy zejména URL adresy pro přihlášení do členské sekce, vygenerovaného přístupového hesla.
- Služba Konzultace nebo také Diagnostika
- Produkt je kupujícímu dodán automaticky po uhrazení kupní ceny pomocí e-mailu. E-mail obsahuje veškeré údaje potřebné k používání služby, zejména URL odkaz, kde lze vybrat termín konzultace. Termín je kupujícímu automaticky potvrzen e-mailem. Kupující může v případě potřeby obdržet odkaz na dotazník, který je třeba vyplnit před samotnou konzultací.
- Služba Semináře
- Dodání probíhá uspořádáním semináře, a to on-line, nebo prezenční formou dle konkrétní služby. Propozice jsou zasílány kupujícímu e-mailem, a to případě včetně všech údajů nezbytných pro užívání služby.
- Služba Vzdělávací pobyt
- Dodání probíhá uspořádáním vzdělávacího pobytu.
VI. NAŠE ODPOVĚDNOST
- Působnost tohoto článku je následující:
- Níže uvedená ustanovení se nevztahují na případy, kdy jste podnikatelem a při uzavření kupní smlouvy je z okolností zřejmé, že se koupě týká také vaší podnikatelské činnosti, pokud není uvedeno jinak,
- pokud o to požádáte, potvrdíme vám elektronicky na vámi uvedenou e-mailovou adresu, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají vaše povinnosti; způsob uplatnění práv z vadného plnění naleznete v těchto obchodních podmínkách.
- Jste-li podnikatelem, přísluší vám práva z vadného plnění v rozsahu dle právních předpisů, zejména příslušných ustanovení občanského zákoníku.
- Naše odpovědnost za vady zboží:
- V maximální možné míře odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady (takovými vadami se přitom rozumí zejména to, že zboží nemá obvyklé. nebo smluvené vlastnosti, nehodí se k účelu, ke kterému se zboží daného druhu obvykle používá, je v neodpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, či nevyhovuje požadavkům právních předpisů). Zároveň odpovídáme za to, že zboží nemá právní vady, zejména pokud jde o případná práva třetích osob váznoucí na zboží.
- Za vady přitom odpovídáme, pokud se vyskytnou na zboží v době 24 měsíců od jeho převzetí. Při koupi použitého zboží odpovídáme za vady, které se vyskytnou v době 12 měsíců od převzetí zboží. Neodpovídáme za běžné opotřebení zboží, ani za vady způsobené nevhodným, nebo nesprávným použitím, způsobené kupujícím, nebo zásahy třetích stran, ztrátou, nebo zničením hardwaru s uloženým staženým obsahem, případně poškozením vašeho softwaru. Případné další zákonné výjimky zůstávají nedotčeny.
- Právo z vadného plnění vám nicméně nenáleží, pokud jste před převzetím zboží věděli, že zboží, které kupujete má vadu, případně pro vady, které byly zohledněny ve slevě z kupní ceny.
- Vaše práva z vad:
- je-li zboží nebo služba vadné, můžete požadovat odstranění vady, a to zpravidla dodáním nového zboží, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, zejména lze-li vadu bez zbytečného odkladu odstranit,
- pokud se vada týká pouze součásti zboží, můžete požadovat jen výměnu součásti,
- pokud tento postup není možný, můžete od kupní smlouvy odstoupit,
- neodstoupíte-li od kupní smlouvy (v souladu se zákonem a těmito obchodními podmínkami) nebo neuplatníte-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, můžete požadovat přiměřenou slevu; právo na přiměřenou slevu máte navíc i v případě, že vám nemůžeme dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době.
- Uplatnění práva z vady neboli postup reklamace:
- k uplatnění práva z vadného plnění jste povinni bezodkladně poté, co zjistíte vadu, resp. vadu jste mohli při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit. Vady je nutno oznámit elektronicky na naši e-mailovou adresu info@restarthubnuti.cz. V tomto oznámení prosíme o doložení popisu vady a případných fotografií, které by nám vadu prokázaly. Stejně tak nezapomeňte při oznámení uvést číslo objednávky pro lepší spárování zboží s objednávkou, resp. kupní smlouvou.
- jedná-li se o práva z vad, které zboží mělo již při převzetí, můžete je uplatnit nejvýše do 24 měsíců od převzetí, přičemž musíte prokázat, že zboží bylo vadné již při převzetí; to přitom neplatí po dobu šesti měsíců od převzetí, kdy prokazovat vadu zboží k okamžiku převzetí nemusíte,
- jedná-li se o práva z vad, které se vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí, můžete je uplatnit nejvýše do 24 měsíců od převzetí,
- při uplatnění práva z vady nám musíte sdělit, jaké právo z vadného plnění jste zvolili (odstranění vady, výměnu věci, slevu z kupní ceny, či odstoupení od smlouvy). Zboží nám zašlete či jinak doručte na adresu našeho skladu RESTARTUJEM s.r.o., Holečkova 31, Praha 5, 15000, tel. +420252252839, info@restarthubnuti.cz, s tím, že zboží by mělo být při dopravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození (ideálně ve stejném ochranném obalu, ve kterém vám byl balík doručen či v balíku s obdobnou výplní),
- ke zboží vždy přiložte i vyplněný reklamační formulář dostupný ZDE,
- nejpozději do 10 pracovních dnů pak rozhodneme o přijetí či zamítnutí reklamace, a toto rozhodnutí vám sdělíme; v případě zamítnutí reklamace rozhodnutí odůvodníme a pokud budete i nadále trvat na svém stanovisku, je na vás přesvědčivě prokázat, že jde o vadu, za kterou odpovídáme,
- reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena ve lhůtě, která běží od předání či doručení zboží na naši adresu a která činí 30 dní, (v případě překročení lhůty pak můžete od kupní smlouvy odstoupit),
- o vyřízení reklamace vás budeme informovat elektronicky prostřednictvím vámi uvedené e-mailové adresy.
- Veškeré námi případně poskytované či vracené finanční prostředky jsou přitom hrazeny bezhotovostně převodem na váš bankovní účet či vráceny zpět na vaši platební kartu.
VII. ODSTOUPENÍ SPOTŘEBITELE OD KUPNÍ SMLOUVY
- Odstoupením od kupní smlouvy se naše závazky zrušují od počátku.
- Jste-li spotřebitelem:
- máte právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 30 dnů, která běží ode dne převzetí zboží (v případě dodání několika částí zboží ode dne převzetí poslední dodávky zboží), nebo vzniku smlouvy v případě služeb; formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení ZDE,
- v případě, že chcete od smlouvy odstoupit, zašlete vyplněný formulář na kontaktní e-mail: info@restarthubnuti.cz, nebo poštou na adresu naší kanceláře na adresu RESTARTUJEM s.r.o., Holečkova 31, Praha 5, 150 00,
- v případě takového odstoupení od kupní smlouvy nesete náklady spojené s navrácením zboží,
- nejsme povinni vrátit vám plnou úhradu za dopravu zboží k vám, pokud jste zvolili jiný, než nejlevnější nabízený způsob dopravy zboží, vracíme toliko náklady na nejlevnější možný způsob dopravy,
- vždy nesete náklady na realizaci platby tzv. na dobírku,
- nezasílejte zboží zpět „na dobírku“, takové zboží nebude přijato a bude vám vráceno, neboť máme právo zboží prohlédnout a peněžní prostředky vrátit do 14 dnů, a to po vypořádání našich nároků vůči vám,
- vezměte na vědomí, že nesete odpovědnost za nadměrné opotřebení zboží, které může být zohledněno při vrácení kupní ceny (viz dále); to platí obdobně pro poškození během dopravy zpět k nám,
- zboží, které jste od nás obdrželi, prosíme, vraťte na adresu naší kanceláře: RESTARTUJEM s.r.o., Holečkova 31, Praha 5, 15000, tel. +420252252839, poznámka pro přepravce: nechat na recepci, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, stejným způsobem, jakým bylo zboží doručeno. Zboží by mělo být při dopravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození (ideálně ve stejném ochranném obalu ve kterém vám byl balík doručen či v balíku s obdobnou výplní). Vracené zboží musí být zboží v novém stavu, tedy nepoužité, čisté a kompletní, jakož i opatřeno veškerým potřebným označením, které tvořilo příslušenství zboží při dodání. Pokud je zboží vráceno nekompletní, poškozené, nadměrně opotřebované, špinavé či jinak znehodnocené, nemusí dojít k vrácení celé kupní ceny, ale bude zohledněna způsobená škoda (snížení hodnoty zboží dle ust. § 1833 občanského zákoníku).
- v návaznosti na vrácení zboží vám pak vrátíme peněžní prostředky (po odpočtení zákonných nároků), a to stejným způsobem, jakým bylo z vaší strany placeno, a bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od vašeho odstoupení od kupní smlouvy; nejsme však povinni vracet peníze dříve, než je nám vráceno zboží, případně dříve, než prokážete, že jste nám zboží odeslali zpět,
- způsob zaslání zboží zpět a vrácení peněžních prostředků nicméně mohou být vždy předem dohodnuty odlišně,
- od kupní smlouvy nicméně nemůžete odstoupit v případě, že předmětem této smlouvy je zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání či pro vás, nebo zboží, které je dodáváno v uzavřeném obalu, bylo z tohoto obalu vyňato a z hygienických důvodů jej nelze do obalu vrátit, případně zboží, které podléhá rychlé zkáze (např. potravin),
- v případě odstoupení od smlouvy o dodání digitálního obsahu e-knih v pdf, bude peněžité plnění z naší strany vráceno, pokud veškerý obdržený obsah smažete ze všech zařízení, což stvrdíte čestným prohlášením, jehož vzor je ke stažení ZDE. Čestné prohlášení je zasíláno na náš e-mail: info@restarthubnuti.cz. Po kontrole pravdivosti dojde k vrácení kupní ceny obdobně dle ustanovení výše.
- V případě, že si u nás koupíte službu, třeba seminář nebo kurz, a přihlásíte se na čerpání služby (konzultaci, diagnostiku, seminář apod.) v termínu ještě před uplynutím lhůty 30 dnů od vzniku kupní smlouvy, tedy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, platí, že jste požádali o zahájení čerpání služby ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy. Pokud za těchto podmínek následně odstoupíte od kupní smlouvy, máme zákonné právo na úhradu poměrné části sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Storno podmínky – změny termínů a další jsou u služeb jsou uvedeny v dalším bodě.
- V případě, že je společně se zbožím nebo službou jako bonus poskytováno určité zboží jako “dárek“ nebo za zvýhodněnou, případně symbolickou cenu, pak je příslušná smlouva rušena odstoupením od smlouvy jako celek a prodávajícímu tak vzniká nárok na vrácení veškerého poskytnutého plnění, tedy i dárků, zvýhodnění a dalších případných benefitů.
VIII. PODMÍNKY ČERPÁNÍ SLUŽEB: RESTART KOUČ, KONZULTACE, SEMINÁŘE A VZDĚLÁVACÍ POBYTY
- Služba Restart Kouč, předplacené konzultace na dobu 30, 60 nebo 90 dní.
- Je-li konzultace rušena více než 48 hodin předem, lze ji jednou zrušit bez jakékoliv sankce a přesunout na jiný termín,
- v případě zrušení termínu konzultace 48 a méně hodin předem tato konzultace propadá; čerpání dalších služeb je nedotčeno.
- Služba jednorázová Konzultace, někdy také pojmenovaná jako Diagnostika a konzultace.
- Je-li konzultace rušena více než 48 hodin předem, lze ji jednou zrušit bez jakékoliv sankce a přesunout na další termín. V případě že se termín mění opakovaně konzultace propadá,
- v případě zrušení termínu konzultace 48 a méně hodin předem tato konzultace propadá.
- Semináře prezenčně, či on-line.
- Pokud účastník zruší účast nejméně 14 dní před konáním akce, vzniká nám nárok na storno poplatek ve výši 500 Kč. Zbytek uhrazené částky se vrací, případně je možné zbylou částku využít na jiný seminář z nabídky aktuálních termínů seminářů, a to v rámci nadcházejícího 1 roku.
- Pokud účastník zruší účast méně jak 14 dní před konáním akce, vzniká nám nárok na storno poplatek ve výši 50 % z uhrazené ceny a zbytek uhrazené částky se vrací. Je-li však ujednáno čerpání jiného semináře v rámci nadcházejícího 1 roku, je účtován storno poplatek toliko 500,- Kč. Storno poplatek 500,- Kč účastník uhradí na místě konání nově vybraného semináře při registraci, nebo předem bezhotovostně při konání semináře on-line. Tato možnost se dá využít pouze jednou.
- Záměna účastníka semináře je možná bez poplatku nejpozději 1 hodinu předem. Pouze nám dejte o této skutečnosti vědět na info@restarthubnuti.cz.
- Pokud se účastník na seminář bez předchozí omluvy vůbec nedostaví, vzniká nám nárok na storno poplatek ve výši 100 %.
- Vzdělávací pobyty
- Smlouva o koupi vzdělávacího pobytu vždy vzniká až po úplném zaplacení ceny a potvrzení objednávky z naší strany. V rámci procesu uzavírání kupní smlouvy je ujednán konkrétní závazný termín, který nelze bez dohody měnit. V případě nenastoupení pobytu z jakéhokoli důvodu, propadá kupní cena v plné výši, nedojde-li k jiné dohodě.
IX. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
- Pokud jste spotřebitelem, můžete se za účelem mimosoudního řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci, se sídlem na adrese Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, a to v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele. Bližší informace naleznete na webové adrese https://adr.coi.cz/cs.
- Platforma na řešení online sporů je pak dostupná na: https://evropskyspotrebitel.cz/, resp.ZDE.
X. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
- Žádné zboží či služba prodávajícího v žádném případě nenahrazuje lékařskou péči.
- Pokud užíváte léky nebo trpíte vážným onemocněním či máte specifické nároky na výživu, jste těhotná nebo kojící, poraďte se s vaším ošetřujícím lékařem, zda je pro vás naše služba či zboží vhodné.
- Zboží, služby a informace, které zprostředkováváme jsou pouze návody a doporučení. Prodávající není jakkoliv odpovědný za váš úspěch či neúspěch (vyloučení odpovědnosti za výsledek) při jejich aplikaci v praxi, za vaše pocity, zdravotní stav a stavy, které můžete prožívat. Výsledný stav, či pocit je dán souhrnem řady faktorů, které nelze ze strany prodávajícího ovlivnit. Navíc se vždy vyskytnou výjimky z pravidla související s unikátností každého jednotlivého živého organismu.
- Kupující bere na vědomí, že všechny informace poskytované v prodávaném zboží či v službách prodávajícího jsou určeny výhradně ke studijním účelům tématu stravování a životního stylu a slouží jako všeobecná doporučení bez znalosti konkrétní situace jednotlivého uživatele. Prodávající neodpovídá za způsob, jakým kupující, či jiní koncoví uživatelé jeho rady aplikují v praxi, a proto nepřebírá odpovědnost ani za konkrétní rozhodnutí jednotlivých uživatelů a jejich případné následky. Rozhodnutí o způsobu stravování a volba životního stylu je odpovědností každého člověka a jedině on sám nese za svá rozhodnutí plnou odpovědnost. Ustanovení § 2950 občanského zákoníku, proto na právní vztahy prodávajícího a kupujícího při prodeji zboží a poskytování obecných rad a doporučení nedopadá.
- V případě individuálních konzultací se ust. odst. 4. tohoto čl. užije přiměřeně. Kupující zejména bere na vědomí, že prodávající neodpovídá za způsob, jakým kupující, či jiní koncoví uživatelé jeho rady aplikují v praxi, a proto nepřebírá odpovědnost ani za konkrétní rozhodnutí jednotlivých uživatelů a jejich případné následky. Rozhodnutí o způsobu stravování a volba životního stylu je odpovědností každého člověka a jedině on sám nese za svá rozhodnutí plnou odpovědnost. S ohledem na množství faktorů, které mohou výsledek ovlivnit, nelze u všech příjemců rad a informací garantovat dosažení výsledků, jak je blíže rozvedeno výše. V případě poskytování individuálních konzultací a doporučení se znalostí osoby příjemce informace a jeho stavu se aplikuje též ust. § 2950 občanského zákoníku.
XI. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV
- Obsah zboží i služeb je autorským dílem prodávajícího a jeho spolupracovníků. Kupující nemá právo šířit dílo dále jakýmikoliv cestami elektronické, či jiné komunikace nebo je jakýmkoli jiným způsobem zveřejňovat nebo poskytovat třetím osobám.
- Kupující se zavazuje nepořizovat žádné audio, ani video záznamy poskytovaných služeb, není-li výslovně ujednáno jinak. Je-li pořízení záznamu poskytování služby ujednáno, pak záznamy mohou sloužit výlučně pro potřeby kupujícího.
- Kupující se zavazuje chránit získané přístupové údaje (odkaz na stažení e-knihy, přístup do on-line programu, adresa s kalendářem pro výběr konzultací a odkaz na dotazník Reflexe apod.) přiměřeným způsobem před zneužitím třetími osobami. Kupující zejména nesmí umožnit třetím osobám, aby se přihlašovaly do členských sekcí prodávajícího, stahovali jakýkoliv obsah (e-knihy) pod jeho jménem apod. V případě, že kupující třetí osobě takový přístup umožní, nese plnou odpovědnost za škody tím způsobené.
- Kupující bere na vědomí a zavazuje se respektovat skutečnost, že e-knihy mohou být šifrovány s technickou ochranou práv „Social DRM“ nebo být nešifrované s vodoznakem (sociální ochrana). Kupující bere na vědomí, že obcházení účinných technických prostředků ochrany práv je zásahem do autorských práv ve smyslu ustanovení § 43 autorského zákona (zákon č. 121/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů), přičemž prodávající užije veškerých dostupných právních prostředků k vyvození důsledků z takového protiprávního jednání. E-knihy je možné tisknout jen pro účely zálohy pro vlastní potřebu při zachování výše uvedené ochrany.
- V případě porušení povinností kupujícího plynoucích z tohoto čl. těchto obchodních podmínek je prodávající oprávněn nárokovat po kupujícím jednorázovou smluvní pokutu ve výši 100.000 Kč (slovy: jedno sto tisíc korun českých) za každé jednotlivé porušení. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok na náhradu škody v plné výši.
XII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Veškeré právní vztahy a případné soudní spory, které vzniknou na základě kupní smlouvy a v její souvislosti mezi námi, jakožto smluvními stranami, se řídí právním řádem České republiky a budou řešeny místně a věcně příslušnými soudy České republiky; tím nejsou dotčena práva spotřebitele na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.
- Na tomto místě prohlašujeme, že svoji podnikatelskou činnost zaměřujeme primárně na Českou republiku a Slovensko, ale zboží prodáváme a služby poskytujeme po celém světě.
- Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro vaši potřebu překlad textu uzavírané kupní smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad termínů rozhoduje výklad podle českého jazyka; totéž platí pro tyto obchodní podmínky.
- Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 15. 2. 2024 a nahrazují v plném rozsahu veškerá ujednání účinná dříve.
Sledujte nás na sítích
Buďte s námi v kontaktu. Získáte exkluzivní obsah, přímou podporu autorek programu i informace o aktuálních soutěžích a výzvách.