fbpx

Bezlepková kaše s opékaným banánem a skořicí

SUROVINY⁠

  • 30 g instantní bezlepkové kaše bez cukru (doporučujeme např. značku Nomina – pohanková, rýžová, jáhlová, čiroková od @nominalzdravavyziva)⁠
  • 200 ml rostlinného nápoje (mandlového, ovesného, kokosového, …)
  • ⁠1 (120 g) banán⁠
  • 1 lžička (8 g) ghí špetka skořice⁠
  • 1 lžička (5 g) chia nebo lněných semínek⁠
  • 1 lžička (7 g) medu (lze vynechat)⁠

 

POSTUP⁠

  1. Do teplého nápoje vmíchejte postupně instantní kaši, až docílíte požadované hustoty. Nechejte 2–3 minuty odstát.⁠
  2. Banán nakrájejte na tenká kolečka. V pánvi rozehřejte ghí a banán na něm z každé strany dozlatova opečte. Nakonec posypte skořicí.⁠⁠
  3. Hotovou kaši ozdobte banánem, ořechovým máslem a semínky. Pokud máte radši kaši sladší, přidejte i trochu medu⁠


Ať chutná!⁠

Kristýna⁠

PS: Tento recept je z naší kuchařky s jídelníčkem, která zjednoduší váš zdravý život. Mrněte na Restart jídelníček: Zdravé jídlo 2x denně⁠ >>

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Nová kuchařka s 
jídelníčkem na hubnutí

Představte si že vaříte snadné recepty bez počítání kalorií,
jídla máte hotová do 30 minut, neřešíte, co zítra jíst.