🌞👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete! 👙🌞 
DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě prodlouženy do 31. 7.!

👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? 👙
S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete!

DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě do 31. 7.!

Celozrnné domácí placky ze 2 surovin

Tato celozrnná placka je ze 2 surovin a hravě ti nahradí pečivo. Je hotová během chvilky a hodí se skoro ke všemu.

Na asi 6 placek budeš potřebovat:

  • 150 g celozrnné špaldové mouky
  • 150 g řeckého jogurtu
  • 1/2 lžičky římského kmínu
  • 1/4 lžičky soli
  • hrst čerstvého koriandru (nemusí být)
  • Přepuštěné máslo na potírání

Postup:

  1. Mouku smíchej s řeckým jogurtem, římským kmínem a solí. Koriandr nasekej a přisypej do mísy. Zamíchej a těsto rukou propracuj
  2. Těsto rozděl na díly a rozválej na tenké placky. Ty pak opékej na sucho na pánvi z obou stran. Po upečení je potři přepuštěným máslem nebo olivovým olejem.

Tyto placky je nejlepší jíst ještě za tepla. Koření můžeš vynechat nebo si dát jakékoliv jiné. Já placky nejraději podávám k indickým pokrmům proto mám nejčastěji volím tuto kombinaci.

Pro více rychlých a zdravých receptů nás sleduj na Instagramu a dej nám vědět, jak ti placky chutnaly.

Týna

PS: Chtěli byste jídelníček, tedy jasný plán co vařit a jaké potraviny nakoupit? Mrněte na naší kuchařku Restart jídelníček: Zdravé jídlo 2x denně⁠, která zjednoduší váš zdravý život

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Kompletní návod,
jak zhubnout
a nepřibrat tuk.

Restart jídelníčku:
jednou provždy!

Je trpět hlady
při dietě váš oblíbený sport?

V tom případě NEKUPUJTE naši knihu!

Obsahuje totiž 101 chutných receptůnákupní seznamy zdravých potravin.