⏰🚚 BŘEZEN: Chcete zahájit cestu zdravého hubnutí s DOPRAVOU ZDARMA🚚⏰

⏰🚚 BŘEZEN 🚚⏰
Chcete zahájit cestu zdravého hubnutí
s DOPRAVOU ZDARMA?

Domácí bramborové placky ze dvou surovin

Tyto jednoduché bramborové placky ze dvou surovin jsou nejen snadné na přípravu, ale nemusíš si je odpírat ani když hubneš.

Můžeš je dokonce podávat jak na sladko, tak na slano! Pojď na to!

Na 2 porce bramborových placek budeš potřebovat:

zdobení:

  • odtučněný tvaroh
  • 100% marmeláda bez přidaného cukru (např. zn. Relax)
  • čekankový sirup

nebo

  • zakysaná smetana
  • salát
  • sůl, pepř
  • zelené pesto

Postup:

  1. Den předem uvařené brambory oloupej. Pokud chceš snížit kalorickou hodnotu tohoto jídla, je čas, kdy brambory uvaříš dost zásadní. Více o tématu rezistentních škrobů se dozvíš třeba u nás na blogu.
  2. Oloupané brambory pak nastrouhej, vmíchej cereální bezlepkovou kaši, sůl a zpracuj v těsto. Z toho si pak odkroj menší kousky, ty vytvaruj do placiček. Placky pak opékej z obou stran na pánvi na troše oleje dozlatova.
  3. Placky můžeš podávat na slano – skvělá kombinace je např. zakysaná smetana se solí, pepřem a zeleným pestem. Nebo na sladko s tvarohem, marmeládou bez cukru a čekankovým sirupem.

Jak vidíš, tak cereální kaše Nomina nemusíš používat jen na přípravu kaší. Krásně s nimi zahustíš i třeba takové bramborové těsto.

Dokonce nemusíš ani zvolit pohankovou variantu, ale vybrat si jakoukoli dle sebe, která ti chutná nejvíce – např. jáhlovou, špaldovou apod. Udělali jsme ti jejich seznam na Aktinu. Mrkni na ně zde >.

Týna 🥔

PS 1: Chtěli byste jídelníček, tedy jasný plán co vařit a jaké potraviny nakoupit? Mrněte na naší kuchařku Restart jídelníček: Zdravé jídlo 2x denně⁠, která zjednoduší váš zdravý život

PS 2: Pro více rychlých a zdravých video receptů nás sleduj na Instagramu.

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Chcete téma hubnutí jednou provždy vyřešit?

Restart jídelníčku:
jednou provždy!

Knížka odhaluje tajemství, jak zhubnout a nepřibrat.

Jednou provždy vyřešíte, co při hubnutí jíst.