fbpx

Domácí Popcorn – zdravá & „fit“ verze

Toto je recept jak na fakt dobrý domácí popcorn bez palmového oleje, mikrovlnky a s polovičním množství tuku. Pojďme zdravě prasit.

  1. Rozehřej hrnec, na který máš pokličku
  2. dej do něj i vhodný olej na smažení – za mě je nejlepší volbou panenský kokosový olej nebo olej avokádový
  3. Vhoď tam 2 zrníčka kukuřice a počkej až začnou pukat – to je ta správná chvíle, kdy tam vsypeš i zbytek.
  4. Dej si pozor, ať množství nepřestřelíš. Jinak se ti popcorn do hrnce ani nevejde a správně nevypuká. Stačí pokrýt dno v jedné vrstvě.
  5. Občas hrncem zatřepej.
  6. Jakmile je kukuřice vypukaná, odstav hrnec z plotny a dochuť solí nebo můžeš přidat i koření podle chuti. Já miluju kombinaci soli a uzené mleté papriky.

Na hrnec o průměru 25cm budete potřebovat:

  • 100 g zrníček kukuřice na popcorn
  • 10 g (1 lžíce) kokosového panenského nebo avokádového oleje
  • sůl

Ať chutná

Týna

PS: Chtěli byste jídelníček, tedy jasný plán co vařit a jaké potraviny nakoupit? Mrněte na naší kuchařku Restart jídelníček: Zdravé jídlo 2x denně⁠, která zjednoduší váš zdravý život

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Nová kuchařka s 
jídelníčkem na hubnutí

Představte si že vaříte snadné recepty bez počítání kalorií,
jídla máte hotová do 30 minut, neřešíte, co zítra jíst.