🌞👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete! 👙🌞 
DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě prodlouženy do 31. 7.!

👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? 👙
S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete!

DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě do 31. 7.!

„Nedělní“ snídaně

Nečekejte se snídaní až na neděli📆 a dejte si každé ráno jídlo, které vám opravdu chutná😋, zasytí vás a tělu dodá potřebnou výživu🥕. Na jaké vlně nastartujete den💪, na takové se můžete nechat nést až do večera.

Suroviny (2 porce):

  • 4 vejce
  • svazek pažitky
  • zelenina – mrkev, rajčata, okurka, ředkvičky…
  • sýry – kozí, ovčí
  • máslo
  • špaldové krekry
  • kozí mléko, čaj rooibos

Postup:

  1. Mrkev a okurku si nakrájejte na špalíčky, rajčata a ředkvičky přepůlte.
  2. Připravte si vejce do skla. Vejce jedno po druhé vložte do vroucí vody.
  3. Vařte 4-5 minut, poté je vyndejte a přelijte studenou vodou.
  4. Oloupejte širší špičku čepice, kde je vzduchová bublina.
  5. Malou lžičku zasuňte pod skořápku, vejce podeberte a vyjměte přímo do skleničky. To stejné udělejte s dalšími vejci. Posypte bohatě pažitkou.
  6. Na stůl si připravte nakrájenou zeleninu, sýry, máslo, krekry a skleničky s vejci. Podávejte dle chuti s mlékem či čajem.

Tip

U surovin vždy dbejte na kvalitu – zeleninu nakupujte nejlépe v BIO kvalitě, vajíčka jsou nejlepší domácí či od souseda, sýry a mléko ideálně z nejbližší farmy😊.

Krásné každé dobré ráno přeje,

Týnka🌞

P.S. Chcete se naučit vařit jednoduchá zdravá jídla? Mít jídelníček, co nastartuje vaše hubnutí? Nemít žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den?

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Kompletní návod,
jak zhubnout
a nepřibrat tuk.

Restart jídelníčku:
jednou provždy!

Je trpět hlady
při dietě váš oblíbený sport?

V tom případě NEKUPUJTE naši knihu!

Obsahuje totiž 101 chutných receptůnákupní seznamy zdravých potravin.