🌞👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete! 👙🌞 
DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě prodlouženy do 31. 7.!

👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? 👙
S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete!

DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě do 31. 7.!

Pizza z červené čočky

Hubneš a máš chuť na pizzu? Nemusíš se vzdávat ani takových dobrot… Připravit si super výživnou pizzu, jejíž korpus je z jedné hlavní ingredience, a navíc úplně bez mouky.

Na 1 domácí pizzu z červené čočky budeš potřebovat:

na obložení:

  • 4 lžíce sekaných rajčat z konzervy
  • velkou hrst černých oliv
  • 100 g tuňáka ve vlastní šťávě
  • 50 g mražené kukuřice
  • lístky bazalky
  • 80 g strouhané mozzarelly
  • jalapeños papričky

Postup:

  1. Čočku namoč do vody na 2 hodiny. Pak ji rozmixuj dohladka, osol, přidej sušený česnek a oregano. Tuto směs natři do tenké placky na pečící papír na plech. Vlož do předehřáté trouby na 180 °C a peč asi 30 minut.
  2. Pak potři sekanými rajčaty, oblož dle chuti – já dala kukuřici, olivy, bazalku, tuňáka ve vlastní šťávě, jalapeños papričky a strouhanou mozzarellu. Pizzu dej zpět do trouby zapéct.

Jestli už tě nebaví čočková polévka nebo čočka na kyselo, tak tohle je super sexy chutný recept a způsob, jak přizvat tuhle skvělou luštěninu zpátky do svého jídelníčku, aniž by někdo něco poznal. Neboj se pizzu nabídnout i dětem.

Týna 🍕

PS 1: Chtěli byste jídelníček, tedy jasný plán co vařit a jaké potraviny nakoupit? Mrněte na naší kuchařku Restart jídelníček: Zdravé jídlo 2x denně⁠, která zjednoduší váš zdravý život

PS 2: Pro více rychlých a zdravých video receptů nás sleduj na Instagramu.

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Kompletní návod,
jak zhubnout
a nepřibrat tuk.

Restart jídelníčku:
jednou provždy!

Je trpět hlady
při dietě váš oblíbený sport?

V tom případě NEKUPUJTE naši knihu!

Obsahuje totiž 101 chutných receptůnákupní seznamy zdravých potravin.