🌞👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete! 👙🌞 
DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě prodlouženy do 30. 6.!

👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? 👙
S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete!

DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě do 30. 6.!

Rychlé proteinové houstičky

Čerstvé pečivo do půl hodiny na stole navíc se super dávkou bílkovin i vlákniny.

Základem těchto rychlých proteinových houstiček jsou jen dvě suroviny, jsem si jistá, že je máš doma.

Na 6 houstiček budeš potřebovat:

  • 250 g ovesných vloček
  • 250 g tvaroh (alobal)
  • 1 lžička prášek do pečiva bez fosfátů
  • 1 lžička soli
  • 125 ml sodovky
  • kmín a hrubozrnná sůl na ozdobu

Postup:

  1. V míse smíchej ovesné vločky s tvarohem, kypřícím práškem, solí a sodovkou.
  2. Vypracuj těsto, které si rozděl na jednotlivé porce, vyválej do menších šištiček, které ještě nařízni a posypej kmínem a hrubozrnnou solí. Peč 25 min při 180 stupních.

Vzhledem k tomu, že tohle pečivo už samo o sobě bílkovinu díky použitému tvarohu obsahuje, nemusíš si k němu dávat už žádnou tvarohovou pomazánku.

Perfektně se ti tak bude hodit třeba k zeleninovému salátu nebo polévce. Ale klidně si houstičky dej i k míchaným vajíčkům k snídani.

Pro více rychlých a zdravých receptů nás sleduj na Instagramu a dej nám vědět, jak ti houstičky chutnaly.

Týna 🥯

PS: Chtěli byste jídelníček, tedy jasný plán co vařit a jaké potraviny nakoupit? Mrněte na naší kuchařku Restart jídelníček: Zdravé jídlo 2x denně⁠, která zjednoduší váš zdravý život

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Kompletní návod,
jak zhubnout
a nepřibrat tuk.

Restart jídelníčku:
jednou provždy!

Je trpět hlady
při dietě váš oblíbený sport?

V tom případě NEKUPUJTE naši knihu!

Obsahuje totiž 101 chutných receptůnákupní seznamy zdravých potravin.