🌞👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete! 👙🌞 
DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě prodlouženy do 31. 7.!

👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? 👙
S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete!

DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě do 31. 7.!

Semínkové placky bez mouky

Hubneš a nechceš se zbytečně cpát prázdnými kaloriemi z pečiva?

Tyto placky připravíš jen ze tří ingrediencí a jsou nabité zdravými tuky, vlákninou, železem, hořčíkem i zinkem.

Na 4 porce sezamových placiček budeš potřebovat:

náplň dle chuti např.:
  • Lučina/hummus
  • rukola
  • avokádo

Postup:

  1. Dýňová semínka rozmixuj na mouku, přidej psyllium, sůl a vodu. Zpracuj v těsto a nech ho chvíli odpočívat. Pak jej přes pečící papír rozválej do placek, můžeš si pomoci tím, že je vykrojíš z velkého dílu pomocí nerezové misky nebo pokličky, ale klidně můžeš rozválet od oka více menších placek. Placky pak pár minut opékej na sucho na pánvi z obou stran.
  2. Upečené placky můžeš naplnit např. hummusem, avokádem, rukolou a sušeným chilli. Fajn varianta je třeba i s lučinou, uzeným lososem a zeleninou. Placky jsou krásně ohebné a skvěle se s nimi pracuje – tedy roluje.

Do těsta můžeš přidat i koření nebo bylinky podle své chuti a náplň můžeš zvolit jakoukoli. Hotové placky ti vydrží v lednici až 4 dny, můžeš je i ohřát na pánvi a nemusíš je používat jen jako wrap, ale klidně i jako přílohu k salátu nebo polévce.

Jak si toto jídlo zařadit do jídelníčku, když třeba hubneš? Jednoduše, podle našeho systému denního talíře.

Týna 🌮

PS 1: Chtěli byste jídelníček, tedy jasný plán co vařit a jaké potraviny nakoupit? Mrněte na naší kuchařku Restart jídelníček: Zdravé jídlo 2x denně⁠, která zjednoduší váš zdravý život

PS 2: Pro více rychlých a zdravých video receptů nás sleduj na Instagramu.

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Kompletní návod,
jak zhubnout
a nepřibrat tuk.

Restart jídelníčku:
jednou provždy!

Je trpět hlady
při dietě váš oblíbený sport?

V tom případě NEKUPUJTE naši knihu!

Obsahuje totiž 101 chutných receptůnákupní seznamy zdravých potravin.