fbpx

Smoothie bowl

Je libo umixovat si snídani či svačinku? Je to hotové, než řeknete švec a dodá vám to potřebné živiny. Z vychlazeného banánu, nebo mražených zahradních či lesních plodů připravíte ideální svačinu pro teplé letní dny.

Suroviny  (1 porce):

  • 1 zralý banán
  • 120 g jahod
  • 1 lžíce ovesných vloček
  • 1 lžíce oříškového másla (kešu, mandlové, arašídové…)
  • 150 g bílého jogurtu (popř. kokosového, sójového…)
  • Na ozdobu – granola, oříšky, drcené kakaové boby, kokos…

Postup:

  1. Všechny suroviny na smoothie vložte do mixéru a umixujte do hladké konzistence.
  2. Smoothie nalijte do misky a ozdobte tím, co máte rádi. Meze se nekladou.

TIP:

Sladkost smoothie závisí na zralosti banánu a sladkosti jahod. Pokud byste si chtěli smooothie přisladit, doporučujeme datlový sirup, popřípadě jiné přírodní sladidlo (med, javorový sirup…).

Srdečně zdraví,

Týnka🤗🌺

P.S. Chcete se naučit vařit jednoduchá zdravá jídla? Mít jídelníček, co nastartuje vaše hubnutí? Nemít žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den?

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Nová kuchařka s 
jídelníčkem na hubnutí

Představte si že vaříte snadné recepty bez počítání kalorií,
jídla máte hotová do 30 minut, neřešíte, co zítra jíst.