🌞👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete! 👙🌞 
DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě prodlouženy do 31. 7.!

👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? 👙
S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete!

DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě do 31. 7.!

Tvarohové ovocné knedlíky

Miluješ sladké ovocné knedlíky, ale snažíš se jíst zdravě nebo hubneš? Tuhle tradiční letní dobrotu si nemusíš odpírat. Ukážu ti, jak na vláčné, nadýchané knedlíky plné bílkovin bez zbytečných cukrů.

Na 4 porce tvarohových ovocných knedlíků budeš potřebovat:

na posyp:

  • 150 g tvarohu na strouhání
  • 4 lžíce erythritolu moučka
  • rozpuštěné máslo nebo bílý jogurt

Postup:

  1. V míse smíchej žloutky s tvarohem, erythritolem a rozpuštěným máslem. Pak přisypej hrubou špaldovou mouku. Zpracuj v těsto.
  2. Vytvoř delší váleček, ze kterého vždy ukroj tlustý plátek. Ten, pak prsty roztáhni do tvaru placičky a doprostřed dej jahodu a zabal do tvaru knedlíčku.
  3. Knedlíky házej do osolené vroucí vody. Hotové jsou asi za 6-8 minut, když vyplavou na povrch.
  4. Na talíři ozdob strouhaným tvrdým tvarohem, rozemletým erythritolem nebo čekankovým sirupem a rozpuštěným máslem.

Pro ještě více odlehčenou variantu podávej knedlíky polité místo rozpuštěným máslem, jogurtem, ale i tak si na ně dej strouhaný tvaroh a rozemletý erythritol.

A pro extra výživnou variantu použij špaldovou mouku. A když špaldovou, tak jedině tu od Nominalu.

Týna 🍓

PS 1: Chtěli byste jídelníček, tedy jasný plán co vařit a jaké potraviny nakoupit? Mrněte na naší kuchařku Restart jídelníček: Zdravé jídlo 2x denně⁠, která zjednoduší váš zdravý život

PS 2: Pro více rychlých a zdravých video receptů nás sleduj na Instagramu.

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Kompletní návod,
jak zhubnout
a nepřibrat tuk.

Restart jídelníčku:
jednou provždy!

Je trpět hlady
při dietě váš oblíbený sport?

V tom případě NEKUPUJTE naši knihu!

Obsahuje totiž 101 chutných receptůnákupní seznamy zdravých potravin.