🌞👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete! 👙🌞 
DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě prodlouženy do 31. 7.!

👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? 👙
S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete!

DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě do 31. 7.!

Velikonoční beránek bez mouky a cukru

Blíží se Velikonoce a s nimi i pokušení tradičních sladkostí, které mohou narušit tvůj odlehčený režim.

Ale nemusíš se bát!

Představuji ti neodolatelného velikonočního beránka bez mouky a cukru, který potěší nejen každého, kdo hledá výživnější alternativu právě k těmto tradičním dobrotám.

Tak pojď na něj.

Na 1 velikonočního beránka budeš potřebovat:

Postup:

  1. Pokud nemáš kešu mouku, klidně rozemel tyto ořechy doma. Chce to mít ale opravdu výkonný sekáček.
  2. Máslo nech rozpustit v rendlíku. Žloutky odděl od bílků. Žloutky pak vyšlehej v míse spolu s (vychladnutým a rozehřátým) máslem, erythritolem, vanilkovou stévií, kůrou z citronu a šťávou. Pak vmíchej tvaroh.
  3. Do této směsi vsypej kešu mouku a kypřící prášek bez fosfátů.
  4. Z bílků vyšlehej sníh. Opatrně jej vmíchej do těsta. Formu na beránka velmi pečlivě vymaž – vystříkni olejem a těsto do něj vlij.
  5. Beránka peč v troubě při 180 °C asi 40 minut. Před vyklopením z formy počkej několik hodin dokud dokonale nevychladne.

A teď, když už víš, jak na velikonočního beránka bez mouky a cukru, je ti asi jasné, že díky jeho nízkému obsahu sacharidů nebude tvá hladina krevního cukru vystřelovat až do vesmíru.

Beránek obsahuje spoustu bílkovin a zdravých tuků.

Tohle těsto nahrazuje klasické piškotové těsto a proto jej můžeš využít i mimo Velikonoce třeba v rámci přípravy dortového korpusu.

Pokud se chceš dozvědět více o tom, jak si zajistit stabilnější hladinu krevního cukru, mrkni na náš článek: Srovnejte do latě krevní cukr

Týna 🐣

PS 1: Chtěli byste jídelníček, tedy jasný plán co vařit a jaké potraviny nakoupit? Mrněte na naší kuchařku Restart jídelníček: Zdravé jídlo 2x denně⁠, která zjednoduší váš zdravý život

PS 2: Pro více rychlých a zdravých video receptů nás sleduj na Instagramu.

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Kompletní návod,
jak zhubnout
a nepřibrat tuk.

Restart jídelníčku:
jednou provždy!

Je trpět hlady
při dietě váš oblíbený sport?

V tom případě NEKUPUJTE naši knihu!

Obsahuje totiž 101 chutných receptůnákupní seznamy zdravých potravin.