Chcete si užít Vánoce i se všemi dobrotami? 3 tipy, jak je zvládnout

Vánoční období může být pro udržení speciálního stravovacího režimu a zdravých návyků velmi obtížné.
Každý máme své oblíbené zvyky, zažité třeba i od dětství. Jídlo a pití je všude na dohled, a to nejen doma, ale především u rodiny a přátel, kteří s vámi dietní program nedrží.
Není však potřeba se izolovat, nebo do dietního režimu hned hodit vidle. Stačí se řídit následujícími pravidly a svátky projdete v klidu a bez výčitek.

Na co se tedy zaměřit?

1/ Pamatujte, že špatné svědomí vám nijak nepomůže.

Raději si stanovte jasná „pravidla“ toho, co všechno si budete moct bez výčitek dát. Zaměřte pozornost spíš na to, co si dovolíte, než na to, co si budete zakazovat.
Štědrý den si užijte bez omezení. Za přípravou večeře často stojí velké úsilí, proto si ji dopřejte. Pohlížet na některá jídla jako na „škodlivá“, zdravému přístupu k jídlu příliš nenahrává.
Jedno, nebo dokonce několik špatných jídel za vašimi kily navíc nestojí. Proto si tyto vánoční obědy a večeře, pokud se na ně velmi těšíte, neodpírejte. Z dlouhodobého hlediska nebudou mít na vaše zdraví dopad, pokud si je tedy nezačnete dopřávat každý den!
Jakmile jídlem a pitím exponované dny skončí, odstraňte vše, co zbylo. Nabídněte přátelům s dětmi sladkosti, vezměte chlebíčky a pamlsky do práce, atd. Není to snadné, ale v lednu na sebe budete pyšní, že vás vánoční hodování nepřeválcovalo.

2/ Hubnoucí návyky

Zamyslete se na tím, které z hubnoucích návyků nejsou utrpením pro vás ani pro okolí a ty si na vánoční svátky podržte. Na ostatní se na pár dní úplně vykašlete.

Může to být dostatečný příjem vlákniny, pitný režim, půl talíře zeleniny, 10tis. kroků. Nebo přerušovaný půst, který se hodí například, pokud se u vás doma přes svátky dlouho spí a snídá velmi pozdě. Cokoli nad 10 hodin se počítá.

Zařiďte si a nakupte vše, co pro jejich dodržování potřebujete. Ať vás to během volných dní nepřekvapí nepřipravené.

3/ Mějte akční plán, co budete dělat v lednu. Chcete tělu po svátcích trochu odlehčit?

Dáváte si každoročně předsevzetí, že tentokrát do hubnutí zase půjdete, ale po několika dnech vás většinou opustí motivace?

Nebuďte na to sami!

Přidejte se k naší Restart skupině. Díky 10 týdennímu on-line programu Restart hubnutí od nás dostanete tolik podpory a vedení, že tentokrát už vám cesta k ideální vaze neunikne. Získáte ucelený systém pro změnu návyků „slučitelných se životem“ a udržení zdravé váhy natrvalo.

Můžete i ochutnejte týden programu ZDARMA zde.

Krásný adventní čas,
Monika

P.S. Chcete se naučit vařit jednoduchá zdravá jídla? Mít jídelníček, co nastartuje vaše hubnutí? Nemít žádný stres z vymýšlení jídla na druhý den?

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Nová kuchařka s 
jídelníčkem na hubnutí

Představte si že vaříte snadné recepty bez počítání kalorií,
jídla máte hotová do 30 minut, neřešíte, co zítra jíst.

Komentáře