Chia dezert – puding s ovocem

Mám pro vás dnes skvělý recept na lahodný dezert bez vaření, lepku i laktózy, který ve skleničce s víčkem snadno vezmete do práce jako svačinu.

Chia semínka jsou plná vitální energie .

Dobře hydratují organismus, obsahují vlákninu, umí vyrovnávat hladinu krevního cukru a to všechno se hodí pro hubnutí i udržení optimální váhy.

Suroviny:
(1 porce)

  •  1/2 banánu banánu
  •  250 ml nepřislazovaného mandlového mléka
  •  3 lžíce chia semínek
  •  1 čajová lžička vanilkového extraktu nebo semínka z vanilkového lusku (nemusí být)
  •  1 lžíce agávového sirupu
  •  100 g ovoce dle chuti (výborná např. mražená směs bobulovitého nebo rozvařená jablíčka jako máme na fotce)
  •  1 čajová lžička nepražených drcených kakaových bobů
  •  1 čajová lžička kokosových plátků

 Postup:

  1.  Banán rozmixujte spolu s mlékem, semínky z vanilkového lusku a sirupem z agáve.
  2. Do této směsi vmíchejte chia semínka a nechte minimálně 1 hodinu odstát (bobtnat).
  3. Ovoce nakrájejte nebo umixujte a dejte na dno sklenice nebo misky ve které budete servírovat a zalijte chia směsí.
  4. Takto vrstvy postupně střídejte. (Na fotce nestřídáme).
  5. Nakonec ozdobte kokosem nebo drcenými boby.

TIP:

Pudink můžete nechat odstát v lednici i přes noc. Mandlové mléko můžete nahradit jiným alternativním (rýžovým, kokosovým nebo ovesným), agávový sirup medem, nepražené kakaové boby hořkou čokoládou atd.
Dejte vědět do komentáře, jak se vám to povedla.
Týna

P.S. Chcete se naučit mlsat sladce ale zdravě? Zbavit se závislosti na cukru? Nepřibíráte na váze, kdykoli si dáte něco dobrého? Mrkněte na naši kuchařku Sladký Restart – poradí vám jak se zbavit závislosti na cukru a naučí vás, jak zdravě mlsat.

Další ovocné varianty Chia dezertu:

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Nová kuchařka s 
jídelníčkem na hubnutí

Představte si že vaříte snadné recepty bez počítání kalorií,
jídla máte hotová do 30 minut, neřešíte, co zítra jíst.

Komentáře