🌞👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete! 👙🌞 
DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě prodlouženy do 31. 7.!

👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? 👙
S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete!

DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě do 31. 7.!

Drobenkový koláč s tvarohem a ovocem

Pojď se naladit na sladké mlsání bez špetky výčitek a bílého cukru, za to se slušnou dávkou bílkovin.

Drobenkový koláč s křupavou krustičkou, vláčným tvarohem a nakyslým šťavnatým ovocem je to pravé.

Tak pojď na to!

Na 8 porcí drobenkového koláče budeš potřebovat:

Postup:

  1. Ovesné vločky i kešu ořechy rozmixuj na mouku. Ve velké míse k nim přimíchej protein, kypřící prášek, sůl, erythritol a kokosový olej. Zpracuj rukama ve žmolenkové drobivé těsto.
  2. Formu na pečení (pekáček asi 29×18 cm) vylož pečícím papírem. Okraje nech vykukovat, aby se ti koláč pak lépe z formy dostal ven. Dno pokryj větší částí připraveného těsta.
  3. Mražené ovoce nech povolit a povařit v rendlíku. Nakonec vmíchej chia semínka a stévii.
  4. Tvaroh smíchej se žloutkem a stévií. Z bílku vyšlehej sníh a opatrně ho vmíchej do tvarohu.
  5. Na připravený drobenkový korpus rozetři tvarohovou směs, na to rozlož směs ovocnou a nakonec rozdrob po celém povrchu zbylé těsto.
  6. Vlož do trouby a peč při 180 °C asi 25 minut.

A mimochodem jsem v tomhle receptu sacharidy opět pořádně oblékla. Co to znamená?

Je velký rozdíl mezi bublaninou nebo třeba lineckým koláčem a tímto, který obsahuje spoustu bílkovinzdravých tuků.

A právě proto, že jsme koláč, a hlavně jeho sacharidovou složku, pěkně oblékli do tuků a bílkovin, hladina krevního cukru ti tolik nevystřelí. Více o tomto tématu se dozvíš v našem článku: Obleč si sacharidy.

Týna 🍎

PS 1: Chtěli byste jídelníček, tedy jasný plán co vařit a jaké potraviny nakoupit? Mrněte na naší kuchařku Restart jídelníček: Zdravé jídlo 2x denně⁠, která zjednoduší váš zdravý život

PS 2: Pro více rychlých a zdravých video receptů nás sleduj na Instagramu.

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Kompletní návod,
jak zhubnout
a nepřibrat tuk.

Restart jídelníčku:
jednou provždy!

Je trpět hlady
při dietě váš oblíbený sport?

V tom případě NEKUPUJTE naši knihu!

Obsahuje totiž 101 chutných receptůnákupní seznamy zdravých potravin.