🌞👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete! 👙🌞 
DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě prodlouženy do 31. 7.!

👙 PLAVKOVÁ POSTAVA celoročně? 👙
S naším PLÁNEM NA HUBNUTÍ to zvládnete!

DOPRAVA ZDARMA + DÁREK k sadě do 31. 7.!

Jak hubnout a budovat svaly ve spánku? Jednoduše, přerušovaným půstem!

Jak hubnout a budovat svaly ve spánku? Jednoduše s přerušovaným půstem!

Tělo uklízí, hubne a buduje svaly.

Tedy, pokud mu dáš pár hodin volno… Ano, mám na mysli přerušovaný půst.

Způsob stravování, kdy dáváš tělu přes noc dostatečně dlouhý čas na hlubokou regeneraci.

Při hubnutí je pro většinu lidí tato cesta účinnější, než jezení každé dvě hodiny.

Hlavním důvodem jsou hormonální změny, které nastávají až po 12 hodinách od posledního jídla.

Pro tělo je totiž mnohem jednodušší spalovat tuk, když není aktivní hormon inzulín, který naše tělo vyprodukuje po každém jídle.

A jak začít s přerušovaným půstem?

  1. Všimni si, kdy jíš první jídlo a kdy naposled strčíš něco do pusy. Pohlídej si, aby mezi posledním a první jídlem byl alespoň 12 hodin rozestup.
  2. V době půstu nic nejez a pij jenom čistou vodu, černou kávu nebo čaj.
  3. Po několika týdnech můžeš prodloužit půst na 14-16 hodin.

Zní to velmi jednoduše, já vím, ale právě v době, kdy tělo necháme odpočívat se dějí zázraky, které jsou podložené vědou.

Více se dozvíš v tomto článku: Přerušovaný půst – kompletní návod pro začátečníky

Týna 🥑

⭐⭐⭐⭐⭐
„Zhubla jsem 7 kg a vařím jinak"

Kompletní návod,
jak zhubnout
a nepřibrat tuk.

Restart jídelníčku:
jednou provždy!

Je trpět hlady
při dietě váš oblíbený sport?

V tom případě NEKUPUJTE naši knihu!

Obsahuje totiž 101 chutných receptůnákupní seznamy zdravých potravin.